Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Het is 4 mei en het is stil.
261,233 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
7 Kommentare

Ik vond het programma best leuk, maar mij is wel duidelijk na een aantal afleveringen te hebben gezien, dat het steeds "bashen" is op dezelfde politici, en nooit op Klaver, Paternotte, Dassen, Timmermans of van Baarle 🤔

vind dit echt heel erg goed, jammer dat heel veel mensen hier de boodschap niet (willen) begrijpen.. maar gelukkig is twitter geen goede afspiegeling van de samenleving

Jezus, wat simpel en makkelijk scoren. Want 4 mei gaat om Joden en wat hen aangedaan is? Nee lutsers, 4 mei herdenken we ALLE Nederlanders die hun leven gegeven hebben, wanneer en waar dan ook.

Kunnen we nu eindelijk concluderen dat dit een extremistisch links programma is .

Heel veel mensen hebben moeite om hun hoofd leeg te maken tijdens de twee minuten. Niet te verwarren met mensen wier hoofd altijd leeg is, en die hier boos om zijn.

Walgelijk. Wees maar trots op jezelf.

Ik walg van jullie. Sinds vorig jaar gestopt met kijken.

