Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Het is een sekte.

237,058 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Nieuws uit Het Beloofde Land
Nieuws uit Het Beloofde Land1 год назад

En daar staat u dan namen van een lijst met verzonnen namen op te noemen met een Gooisch accent!!! Doe niet zo dom en naïef! Het is allang al bekend dat er geen bevolkingsregister bestaat waaruit dit gehaald kan worden. Heeft u überhaupt het rapport van het Gazaanse ministerie van Volksgezondheid (Palestijnse Autoriteiten) gelezen?? En wat u verder aangeeft is ook klinklare onzin. Er zijn levensreddende evacuaties!!! Ja het is oorlog en dat brengt slachtoffers met zich mee. Maar u zegt niets over de 14+ Hamasterroristen. Ze worden in ruil voor veel geld dagelijks geronseld! Welk geld? Onder andere uw belastinggeld die op slinkse wijze aan UNRWA is betaald voor humanitaire hulpgoederen. Goederen die door Hamas worden gestolen. Inmiddels voor 500 miljoen omzet voor terroristen waarvan alle mannen van 14+ worden geronseld!!! Wakker worden @schuurman_katja Maar dat Jemenieten dagelijks kinderen laten uithongeren door humanitaire gelden in soldaten, wapens en munitie te investeren laat u koud? Ga aub de echte namen van de inmiddels overleden “onschuldige” ongewapende Gazaanse en Jemenitische kinderen voorlezen.

Фото профиля Daphna Kuhr
Daphna Kuhr1 год назад

Niet alleen getrouwd geweest met een pedo maar nu weer hele domme dingen zeggen. Wil je nou expres super dom overkomen? Ze is wel heel knap nog steeds. Maar echt alleen al de openingszin “er is natuurlijk al jaren lang spraken van apartheid en onderdrukking van palastijns volk”🤦‍♀️

Фото профиля Amanda Kluveld
Amanda Kluveld1 год назад

Ja het komt eigenlijk raar over beetje eng. Ik meen dat van sekte. Alsof ze gedwongen wordt.

Фото профиля Bart Schut
Bart Schut1 год назад

Ik heb nog wel een partij goedkope Hongaarse pagers voor ze in de aanbieding.

Фото профиля Erik
Erik1 год назад

Waar was deze trut toen er 1400 onschuldige mensen werden afgeslacht op 7 oktober dan?

Фото профиля Hoofdzuster 🎗️
Hoofdzuster 🎗️1 год назад

"het moet stoppen, ik wil het echt".... De focking naïviteit die deze oorlog al ruim 11 maanden doet voortslepen. Ga dan de straat op en protesteer tegen Hamas!! Als Hamas zich overgeeft, stopt het morgen.

Фото профиля AK ❌❌❌
AK ❌❌❌1 год назад

Is ze dronken? En ze praat ook opeens met een Gooisch accent…

Фото профиля Amanda Kluveld
Amanda Kluveld1 год назад

Ja raar

Фото профиля ikonal
ikonal1 год назад

Plant Een Olijfboom is toch die club die op en na 7 oktober stonden te juichen met afbeeldingen van paragliders en Palestijnse vlaggen? Doodenge antisemitische Hamasknuffelaars

Фото профиля Nadya 🖤🍉
Nadya 🖤🍉1 год назад

Nou! Heel sekte-achtig dat je niet wil dat er kinderen sterven. Brrr… ver uit de buurt blijven hoor…

Похожие видео