Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Heyecan dolu bir dönem
106,381 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Sevgi ve saygıyla sunuyorum

Tesla Türkiye adı altında yaptıklarınıza saygı duymakla birlikte satış sonrası hizmetleriniz yetersiz. Servis, Tesla Market, ulaşılmayan çağrı merkezi, serviste parça bekleyen araçlar kısaca satış sonrası hizmetler yok. Son olarak Tesla zaten kendini pazarlayan satan bir araç.

Sürpriz bir giriş; rekorlarla dolu gelişmeler ve beklenmeyen sonuç. Başarılar size yazar. Ancak ofis, showroom, servis noktasında gereken desteği alamadığınız çok belli. Koskoca Tesla bir showroom ve servis yatırımı yapamamış ama sizin Yaptıklarınız ortada. Sizi tebrik ederim.

Merhaba, hızlı ve güzel giriş yaptınız. Ankara’ya servis bekliyoruz. Ne zaman açılacak acaba? Teşekkürler

Yaptıklarınız güzel de, yapamadıklarınız daha fazla gibi. Satış ve pazarlamadaki kötü yönetiminizden tam bir case study çıkar. Teslimat ertelemeleri, fiyat belirsizliği, sıra harici en altından telefon ile araç satma, yarın aynı aracı başkasına 200.000₺ ucuza satma, çeki demiri

Bu elektrikli araçların batarya fiyatları yüzünden ilerde büyük bir çöplük olacak

Sizi takipten çıkıyorum

Bi dene de bize verseniz. Fakirler hep mi izleyecek ömür boyu ☹️

Bir Tesla kullanıcısı olarak size hakkım varsa helal etmiyorum

Peki ya Starlink? :(

