Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Loading video...
Video Failed to Load
Hiç aşık oldunuz mu?
364,943 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Aşkın %50si atıf, %50si gerçekliktir. Atıf olmasa tadsız kuru bir şey olur. Gerçeklik kaybolursa adı platonik. Platonik aşk üzerinden yapılan Aşk tarifi talihsizliktir. İş öyle değil mahsun olmayın :) yine de aman ha aşıkken evlenmeyin :)

aşk; karşındakinin bulunmaz hint kumaşı olduğunu sanmanla, hıyarın teki olduğunu anlaman arasındaki geçen zamandır demişler.

Ahhaaaahaa çok güzel bir hikaye, tam isabet👌🏻Kelimeler gibi kişiler de sizin onlara yüklediğiniz anlamlardan ibaret aslında. Beklenti yükseldikçe hayal kırıklığı daha yüksek olur. Sevin ama ölçülü sevin, neticede karşınızdaki de zaaflarıyla bir insan😉

Fon müziği eşliğinde Farsça dinlemek tam hortum etkisi yaşattı..🤦♀️ Gerçekler acıdır, bir su içelim geçsin.(:

Aşk yok. Tek aşk Allah

O sonu nasıl oldu öyle yahu :)

Tesettürsüz ama islamiyeti derinden yaşayan bir yengeye aşık oldun demi ADMİİİİİNNNNNNNNNN... Biz anladık meseleyi, anonimsin zaten, rahat ol.

"Fani mahbuplara bekà mührü vurup öyle severiz" der Üstat... Hakiki aşk Baki(cc) olanadır🌟

Hortum mu başka bir şey mi anlamak için yanına gitmek lazım.. Güzel bir hikayeydi 😊

İyi başlayan filmin feci şekilde son bulması. Bu nasıl seneryo?
Related Videos
Sensitive content
Hiç aşık oldun mu? #EşrefRüya
Kanal D
13,403 views • 1 year ago
Sensitive content
+ Hiç aşık oldun mu? - Sana oldum + O 20 yıl önceydi - 21
Kadraj
247,250 views • 2 years ago

