Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Hirsty's header last night. ⚽️
17,268 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
6 Yorum

Adam1 yıl önce
IMO we should play a 442 for the rest of the season Delap and hirst/broadhead/szmodics/chaplin Leif/townsend lb/lm

Rowdy Knights Club Mushroom Coffee1 yıl önce
the latest from google #blackfriday #cybermonday

Flibbeldy Wobble1 yıl önce
Hirst should start more, now he is back he should get a chance

Simon Les1 yıl önce
Only team I've seen recently do a worse job at defending a corner is Ipswich!

Rob1 yıl önce
So unlucky last night

Alex1 yıl önce
So pleased for Hirsty. He's had rotten luck with injuries - but class is permanent 😊





