正在加载视频...
视频加载失败
Hmm demek operatörler ayarlıyor….
543,191 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
9 条评论

@AksuTw Burda torerria daha topa dokunmadan çizmişlerdi herkes ofsayt olduğunu biliyordu zaten şu maç tarihin en şaibeli maçıydı

Bu maçla şampiyonluğun çalınması iyice ayyuka çıkmıştı, Prag mağlubiyeti sonrası kritil maç, haram zıkkım olsun, beter olsunlar

Böyle kaç tane poz ile oynayıp ligin kaderini belirlediler serefsizler..

Bu mac ta saibeli 5 karar daha Gs lehine yapildi.Bu mac Sergen in Antalya basindayken anlattigi gs maci.Hakemler daha sonra telafi ettik dedigi maç.

Daha tüm foyaları ortaya çıkmadı.

Gerçeklerin ortaya çıkma huyuna bayılıyorum. O operatörler hakkında suç duyurusu yaptınız mı? @TFF_Org

Haramzadeler şeytan 😈 bunları görse düğmesini ilikler

en nesyri ofsayt dedikleri pozisyon der susarım. tam 8,5 dakika sonra verdiler ekrana

Buna gol verdiler he?
