正在加载视频...
视频加载失败
Hoe wanhopig ben je dan?
10 条评论

Met dank aan het infantiele waterbeheer!

Hoe wanhopig ben je als dit via social media gaat delen?

Verschrikkelijk… het zal je oogst maar zijn. We hebben al een paar keer aardappels onder zeer natte omstandigheden moeten rooien… dit is wat je als boer echt niet wil meemaken. Niet voor je product, voor je grond, voor je portemonnee…

Zal het niet vooral zijn om de boel niet in de grond te laten rotten?

Die zooi mag verrotten, een vrees of schijveneg erover en klaar. Het gaat om de pegels. Om lange en korte termijn. Overleven of kapot gaan?

Kun je voor de niet-boeren onder ons iets meer context geven? Ik dacht eerst dat het om iemand met een metaaldetector ging, maar het kan ook iemand zijn die snoeit. Wat gebeurt er precies en wat is er wanhopig aan?

waar kijk ik naar?

Bieten rooien.

Pittig, en korte termijn vs lange termijn.

Aussi gold hunters ! Met metaaldetector d’r bij 😂
相关视频
Sensitive content
De kleurwedstrijd is weer begonnen‼️ Dat je daar piloot voor bent geworden. Wat een sukkels, hoe triest ben je dan. #Solar geo-engineering #zonblokkeren #aerosol injection Je moet het maar willen doe.
♡ Saskia ♡
35,578 次观看 • 2 年前


