Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Hoe zou 🫵 deze overtreding beoordelen? 🤔

93,547 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля 𝐄.
𝐄.1 год назад

Waarom zien we deze stemmingsmakerij niet bij andere clubs?

Фото профиля Mats
Mats1 год назад

Duidelijke schwalbe, penalty voor Ajax!

Фото профиля Mark
Mark1 год назад

Een overtreding op Mo Meerdink moet je eigenlijk altijd met een schouderklopje beoordelen.

Фото профиля RobinM94
RobinM941 год назад

Totaal geen intentie om de bal te spelen. Bewust het been omhoog. Dus rood

Фото профиля marco
marco1 год назад

Waarom posten jullie de onterecht afgekeurde goal niet maar dit wel?

Фото профиля 🇳🇬
🇳🇬1 год назад

Het ruikt een beetje naar rood maar omdat het Feyenoord is, is geel een terechte beslissing.

Фото профиля WaagToren🏰
WaagToren🏰1 год назад

Geen intentie voor de bal, behoorlijke intensiteit en vol op de knie, hier kan je gewoon rood voor geven. Overigens niet per se schandalig dat hij het bij een gele kaart laat, maar het zit op het randje

Фото профиля S
S1 год назад

Hahahahaa geen rood??? Laat die kankerlakken voortaan hun waffel houden over de knvb hoor😂

Фото профиля Le cut inside man
Le cut inside man1 год назад

Zerrouki mocht op het veld blijven staan, dus AZ haalt voordeel uit deze situatie

Фото профиля Robbert Roodzand
Robbert Roodzand1 год назад

Geel voor een schwalbe

Похожие видео