Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Hoe zou 🫵 deze overtreding beoordelen? 🤔
93,547 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Waarom zien we deze stemmingsmakerij niet bij andere clubs?

Duidelijke schwalbe, penalty voor Ajax!

Een overtreding op Mo Meerdink moet je eigenlijk altijd met een schouderklopje beoordelen.

Totaal geen intentie om de bal te spelen. Bewust het been omhoog. Dus rood

Waarom posten jullie de onterecht afgekeurde goal niet maar dit wel?

Het ruikt een beetje naar rood maar omdat het Feyenoord is, is geel een terechte beslissing.

Geen intentie voor de bal, behoorlijke intensiteit en vol op de knie, hier kan je gewoon rood voor geven. Overigens niet per se schandalig dat hij het bij een gele kaart laat, maar het zit op het randje

Hahahahaa geen rood??? Laat die kankerlakken voortaan hun waffel houden over de knvb hoor😂

Zerrouki mocht op het veld blijven staan, dus AZ haalt voordeel uit deze situatie

Geel voor een schwalbe
Похожие видео
Joseph Goebbels zou trots zijn geweest op deze heren.
youness ouaali
10,779 просмотров • 16 дней назад




