正在加载视频...
视频加载失败
Hoş bir seda…#Adıyaman
9 条评论

Can valim, güzel yürekli abim… Emeklerinize sağlık. Adıyaman’ın en zor günlerinde moral oldunuz vatandaşlara. Kalplere dokundunuz 🤲 O yüzdendir bu sevgi…

Görünmez kahramansın sen sayın valim adıyamanlı ne kadar tanıdığım varsa hepsi bu adam gelmemiş olsa burada devleti görmeyecektik her yerde karşımıza çıkıyor bir bürokrat olarak değil sanki bir vatandaş gibi aramızda geziyor diyorlar

ALLAH sizi ve sizin gibi vatan evlatlarını bağışlasın iyi ki varsınız Sayın Valim..

Siz gerçekten adamsınız kompleksiniz yok halkın gönlüne taht kuruyorsunuz valilik seçimle olsa Türkiye’nin en çok oy alan valisi olursunuz. Allah sizin var etsin inşallah 🙏🏼 💐🧿👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Adıyaman da çalışan bürokrat arkadaşa sordum ordu valisi ile aranız nasıl diye... Vali değil atom karınca dedi... Farkını her yerde belli ediyor maşallah @tuncaysonel

Ne mutlu şerefle anılanlara iyi ki varsınız sn valim 🇹🇷

Adamın ağa babasıdır bizim valimiz.Allah yar ve yardımcınız olsun

2 gündür resmi gazeteyi bekliyorum Adıyaman'a asaleten Vali atanmanız için. İnşallah yeni Adıyaman valisi olursunuz.

Tüm görev yaptığı beldeler de iz bırakan, insanların yüreklerine dokunan, "Devleti Milletinin Her Daim Yanında Hissettiren" Sayın Valimiz sizi yetiştiren anne/babanızın ellerinden öpüyoruz...
