Loading video...
Video Failed to Load
Hoşgeldin Bonke Innocent 🧡
9 Comments

Bu lig için çok iyi transfer. Ama yetmez en az 3-4 tane daha adam gerekli acilinden özellikle forvetttt

Şu an kalite olarak ligin en iyi orta sahasını aldık, şaşkınım gerçekten, çok iyi topçu. Gelsin bir forvet artık..

Oyuncunun geçmişi iyi görünüyor. Sakat vs değilse iyi transfer. Geçen yıl sadece 4 maça çıkması soru işareti. Gerçi yönetimin transfer politikasına oldukça uygun, önceki sezon 5 maç ve üzeri maça çıkan topçu aldığımız istisnalar hariç görülmemiştir.

Ya adam beleş gelen topçu 3 yılda 8 .maç oynamış neyin kafası sakat oğlu sakat

Yarın en az 5 topçu gelecek son gün elde kalmış kurbanliklar gibi satılmayan saakat makat göreceksiniz bu burda kalsın ...gece 11 ..12 gibi aciklanir

Hayırlı olsun Adanasporumuza

Devamı gelsinnn

Orta saha almışız şükür

🔥
Related Videos
Sensitive content
Hoşgeldin aslan
Transfer News
74,403 views • 4 months ago
