正在加载视频...

视频加载失败

How about that half from the Chicago Bears?

97,439 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

9 条评论

Nick 的头像
Nick1 年前

Fantastic use of jubilation

Eric Duran 的头像
Eric Duran1 年前

Respect on the no nit pick - most fun half of bears football in awhile.

gamble foals 的头像
gamble foals1 年前

Nobody watching that division 2 level football on Sunday

Bologna 的头像
Bologna1 年前

Vibes

Twat 的头像
Twat1 年前

Run defense and short yardage run blocking only nitpicks I can think of

Eddie 的头像
Eddie1 年前

Great first half!

Will Pritchard 的头像
Will Pritchard1 年前

Bears suck.

Doug Stamper 的头像
Doug Stamper1 年前

What to go. Beating up on FCS southeast. Congrats

John Hester 的头像
John Hester1 年前

It’s the panthers. Let’s relax until they do it against a non poverty franchise

相关视频