Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
“HOW GOOD WAS 2013 LEBRON?”
10 Kommentare

Estadio Deportesvor 1 Jahr
¿CAMBIO DE PLANES? 😶🌫️ A pesar de ya haber elegido número, parece que Santi Giménez no podría escogerlo, al menos en Champions. ¿Por qué? Te contamos. 👇 #SantiGiménez #Milán #Champions

Dee Spearmanvor 1 Jahr
I swear it was one of the proudest moments seeing him get over his “mental demons”

𝕵𝖔𝖓🔥vor 1 Jahr
@TweetHelperBot download this

Carlosvor 1 Jahr
Not one double or triple team. Curry clears

TLvor 1 Jahr
Goat

Slattvor 1 Jahr
I used to hate mfs who played with them on 2k lol

$toneyvor 1 Jahr
@Hassanwellss

Jaygotcashh_vor 1 Jahr
Did he glitch through the raptors sign? 😭or am I trippin

Jim Louisvor 1 Jahr
When I see these clips I just smile like a proud dad.

Nvor 1 Jahr
12-13 was peak Bron
