Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Hugo: The Movie
10 Yorum

Sickan1 yıl önce
Lika bra att han lämnar, vill inte se bölande barn i truppen. Blod har spelat bubdesliga 1 år o klarar inte av o vara bänkad 3 matcher i landslaget vilken clown.

Tokelo Rantie1 yıl önce
Vilken skräll att mobbaren och AIK:aren Leo tar den danske diktatorns parti – Saletros är ju bättre än Hugo!

Leo Vene1 yıl önce
Ska jag blåsa?

Jerka1 yıl önce
JDT stack ut hakan 😮💨

Håkan Vild1 yıl önce
Väx upp Hugo!

Kenneth Hagelid1 yıl önce
Att spela i knatteligan Bundesliga och göra det bra är en sak, Azerbajdzjan borta är en helt annan; den här gossen är inte redo.

Kebabmannen7781 yıl önce
hållkäften o kämpa en o lämna

Sepo1 yıl önce
@empannn

Tomas Andersson1 yıl önce
😂😂😂

Joel Rudnert1 yıl önce
Och nu har ”förbundskaptenen” egenhändigt skapat en konflikt med en av Sveriges största löften på fotbollsplanen. Och påstå inte att de tre gubbar han ställde i mitten alla är bättre än Hugo. Heja Hugo!!!


