Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Hva setter Støre høyest? Norge eller EU?

75,497 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Tina Quist
Tina Quistvor 1 Jahr

Det er vel liten tvil om at Støre, og de øvrige på Tinget, jobber for stort sett alle andre enn Norge og det norske folk. Det venter nok en fin-fin stilling til Støre i byråkratiet til EU eller USA etter endt tid som statsminister.

Profilbild von Alexander Ellefsen⚡️
Alexander Ellefsen⚡️vor 1 Jahr

«Kjære Ursula» åpnet Støre med i brevet der han lovet bort Norsk strøm. Grenser til landssvik. Setter deg selv foran landet.

Profilbild von ketiln
ketilnvor 1 Jahr

Spør Gro.

Profilbild von Paul
Paulvor 1 Jahr

Jeg er Dansk tilflytting. Kan kun sige gjør alt for at holde Norge ute av EU. EU er korrupt. Norge mister sin selvstendighet. Politikerne blir mere ligeglad i hvad der forgår har hjemme og er mere interessert i Jobb i EU, Nato, UN og WHO hvis det skulle ske at noge kom in i EU.

Profilbild von Klimaingeniøren
Klimaingeniørenvor 1 Jahr

Her tvinner du sammen klipp som ikke har noen sammenheng

Profilbild von Håkon Knutsen
Håkon Knutsenvor 1 Jahr

Målet hans er å sikre seg en "toppjobb" i utlandet. Om Norge kjøres i grøfta bryr ikke disse gutta seg om...

Profilbild von Simen Haugen
Simen Haugenvor 1 Jahr

Støre setter Støre øverst, og enten lyver han til seg selv, eller bare til oss. Begge diskvalifiserer han som leder.

Profilbild von Enigmatax
Enigmataxvor 1 Jahr

Støre ønsker ikke å være statsminister i et land hvor han setter folkets velferd først. Strømkapasiteten på de kablene betyr ingenting for strømbehovet i Europa. Å skattelegge sitt eget folk på denne måten samtidig som politikerne sløser bort pengene våre, baner vei for fascisme. Norge er et vakkert land som blir ødelagt av inkompetanse og korrupsjon.

Profilbild von Anders «Silverwrx» Silverstein
Anders «Silverwrx» Silversteinvor 1 Jahr

Strømsjokk. Tyskerne søker erstatning fra Ukraina etter at det ukrainske militæret skal ha sprengt Nordstream.

Profilbild von Arthur
Arthurvor 1 Jahr

Nwo setter han høyest, glem ikke at han i 2009 sa at han ønsker en verdensregjering med fn.

Ähnliche Videos