Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
I asked Mahrang Baloch on 6 January why don’t you look your missing persons among militants involved in subversive activities from Iran 🇮🇷 There are 1.5 millions Baloch in Iran right now. My dear Pakistanis! The pain you see in my tears every time I talk of COUNTRY. You... show more
527,024 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 8

سوالات چھوڑو مہرنگ کو پتہ بھی نہیں ہوگا آپ کون ہیں -

In the recent escalation, the Pak army attacked their own civilians at the #Iran border. What an army, killing its own people. 🤦 #IranAttacksPakistan #PakistanIran

She is Paid agent of Pakistan Army.. Kuch nahi Imran Khan ka game karna hai isliye Army ke liye sympathy bana rahe hai .. Imran hota to Iran shayad attack nahi karta.. Israel se paise le ke Pak Army Iran pe attack kar rahi hai .. Aur sab madarsa chap ab Army Army karenge aur Khan ko halal karenge.. 😂😂

آپ جیسا گڈیٰ بدکردار بے حیا بے غیرت ھر رات 100 روپے پر دستیاب عورت بھی ڈاکٹر ماہ رنگ بلوچ کو ڈرام باز کہہ رہاہے کیا بات ہے🫣

آئس پیار والے تمہاری ویڈیو ڈیلیٹ پھر بھی نہیں کریں گے کچھ بھی کر لو تم.

Boht pyari baat ap ka aik aik lafz durust hy I strongly agree with you najiba 👍🏻

Thanks for sharing your thoughts and exposing folks who are BLA supporters

80 کے دہائی میں روس آفغانستان آیا میرے خیال میں آپ کے والدہ محترمہ کے ساتھ کوئی روسی فوجی نے جنسی زیادتی کیا اس لیے آپ جیسا بے حیا بے غیرت گڈیٰ عورت پیدا ہوگیا افغانیو کا اتنا گڈیٰ نسل نہیں ہے
