Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
”I Feel Devotion” 🧳🤘🏻 #paobc
Комментарии: 11

Το αστείο κρας είναι να κοιτάξεις σε πόσες από αυτές τις φάσεις είναι μπροστά ο κύριος Γιαβορ. Πραγματικά εάν κάποιος εντός του παναθηναϊκού δε του έχει πηδήξει συγγενικό πρόσωπο δεν εξηγείται

Εξαιρετική η διαιτησία για 2ο συνεχόμενο παιχνίδι playoffs. Ήταν σίγουρα καλύτερη από το 1ο και φάνηκε.

Hey guys!! I've been listening to this song lately and thought it would be fun to do a cover of it!! wdyt!? #lovesong #music #Jazz #CoverSong #Singing

Πάλι καλά έχουμε καλές σχέσεις με Γιαβορ και την Ευρωλιγκα Αλλιώς εκεί που ήταν η Αλμπα θα ήμασταν

50-50 σφύριξαν, ίσως να πήραμε κάτι λίγα εξαιτίας της έδρας 😶🌫️

Αν το έκανε αυτό ο Κέντρικ θα είχε φάει και πρόστιμο

Δεν είναι το εξωφθαλμο. Ειναι ότι αυτά που σ εμάς ήταν φάουλ, σ αυτούς ήταν όλα καλά. Σε όλο το ματς.

Αυτή είναι η ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στην λάθος απόφαση και την πρόθεση.

ΞΕΚΑΘΑΡΑ σφαγή εφές

Βάλε και το επιθετικό - αγκωνιά του Γουίλις στον Χουαντσο που δεν είδαν τίποτα.

Μην μιλάτε για διαιτησία ρε ,έφυγε μια μπύρα αυτά δεν τα λέτε
Похожие видео
Sensitive content
First single off my Project ! Feat. El Presidente & Loatinover Pounds 🧳 Dropping Friday 📅🫵🧳🧳🧳🧳
G-TECH 2bit
23,769 просмотров • 1 год назад
