Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
I have a dream
935,247 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

JP🀄♎1 yıl önce
If we're paying a premium for a striker, should be oshimen no cap.

Solar Heavy1 yıl önce
My single Stargazing just landed!

Liam1 yıl önce
Honestly can’t think of a single player that would be a more guaranteed success for us rn

💆🏾♂️1 yıl önce
Keep dreaming.

💧👮🏻♂️1 yıl önce
INEOS ARE YOU MAD

NSNV🌊😎1 yıl önce
This shouldn’t even be a dream We should be working towards this

The Redemptionist ⏳️⚡️1 yıl önce
The dream @victorosimhen9

Alenfoh1 yıl önce
Blud think they are signing him

𝐀1 yıl önce
Y'all like this black boy because of his skin colour. Just that, no ability on zha field.

Vincent Buckman1 yıl önce
Bring

