Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
I haven't opened Xcode in WEEKS 👀 ive made a ton of changes to my coding workflow and added a few things that help me move 5x faster made a little video going over everything and ill cover why i still use both claude code AND cursor 😮💨
13,568 görüntüleme • 1 ay önce •via X (Twitter)
0 Yorum
Yorum bulunmuyor
Orijinal gönderinin yorumları burada görünecek
Benzer Videolar
0:20
Sensitive content
ive been busy and havent had a ton of time to blow up the past few weeks. i miss it 😭
husk 🖤
25,999 görüntüleme • 2 yıl önce

