Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
I know Gabriel and Eze are rightfully getting stick for missing their penalties (see below) What I want to know is why Raya is getting away with criticism? Just look at the state of him in the penalty shootout, he dove so early
24,483 Aufrufe • vor 22 Tagen •via X (Twitter)
0 Kommentare
Keine Kommentare verfügbar
Kommentare vom Original-Post werden hier angezeigt

