Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
I know Gabriel and Eze are rightfully getting stick for missing their penalties (see below) What I want to know is why Raya is getting away with criticism? Just look at the state of him in the penalty shootout, he dove so early
24,503 görüntüleme • 25 gün önce •via X (Twitter)
0 Yorum
Yorum bulunmuyor
Orijinal gönderinin yorumları burada görünecek

