Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
"I will never apologize for a win" - White Sox Dave
8 Yorum

Smoke1 yıl önce
Rookie move.

Freezing Cold Takes1 yıl önce
👏🏻

Jonny Takes1 yıl önce
Fuck his phone

PORTNOY ON SOLANA - PARODY1 yıl önce
Maybe he will apologize for a loss

Seltzie Boi1 yıl önce
Do us all a favor and let that loser go

Donald Crunkilton1 yıl önce
No fucking way. We have to sacrifice Dave. @BarstoolYak human sacrifice coming this week to save the season.

Cash Money Goulah1 yıl önce
Where’s the video of them losing?

The Doc NFL1 yıl önce
Please ban him from bears streams for this
