Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
I wish #summer wouldn't end
10,819 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

BigTiddyGotham1 yıl önce
any chance at more DLC that expands the story? Loved the previous ones but they felt more like fun theme parks rather than an "expansion"

reza qalam1 yıl önce
I hope after summer ends we've got 3rd dlc announcement

Jaye Winter (Corvis, Jayne, JDowg)1 yıl önce
I wish we could get DLC3 NEWS.... We didnt buy the season pass for 2 dlcs...

OtakuZ CZ661 yıl önce
Dlc 3&4 Release?

Cpt Macheath1 yıl önce
I wish you’d release dlc 3

🦇~★Viktor!(。•̀ᴗ-)✧1 yıl önce
I wish u guys wouldn't end on xbox game pass after summer😭

Lynna Daytwo1 yıl önce
Need the 3 dlc !!

iNocturne1 yıl önce
The dark northend winter is coming.

Маджима13004 🇵🇸🇱🇧1 yıl önce
Really love what you did with the world building.

Lazlo1 yıl önce
Кончится лето


