Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

I wish #summer wouldn't end

10,819 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

BigTiddyGotham profil fotoğrafı
BigTiddyGotham1 yıl önce

any chance at more DLC that expands the story? Loved the previous ones but they felt more like fun theme parks rather than an "expansion"

reza qalam profil fotoğrafı
reza qalam1 yıl önce

I hope after summer ends we've got 3rd dlc announcement

Jaye Winter (Corvis, Jayne, JDowg) profil fotoğrafı
Jaye Winter (Corvis, Jayne, JDowg)1 yıl önce

I wish we could get DLC3 NEWS.... We didnt buy the season pass for 2 dlcs...

OtakuZ CZ66 profil fotoğrafı
OtakuZ CZ661 yıl önce

Dlc 3&4 Release?

Cpt Macheath profil fotoğrafı
Cpt Macheath1 yıl önce

I wish you’d release dlc 3

🦇~★Viktor!(⁠。⁠•̀⁠ᴗ⁠-⁠)⁠✧ profil fotoğrafı
🦇~★Viktor!(⁠。⁠•̀⁠ᴗ⁠-⁠)⁠✧1 yıl önce

I wish u guys wouldn't end on xbox game pass after summer😭

Lynna Daytwo profil fotoğrafı
Lynna Daytwo1 yıl önce

Need the 3 dlc !!

iNocturne profil fotoğrafı
iNocturne1 yıl önce

The dark northend winter is coming.

Маджима13004 🇵🇸🇱🇧 profil fotoğrafı
Маджима13004 🇵🇸🇱🇧1 yıl önce

Really love what you did with the world building.

Lazlo profil fotoğrafı
Lazlo1 yıl önce

Кончится лето

Benzer Videolar

wouldn't wish this on my worst enemy
0:34

Sensitive content

wouldn't wish this on my worst enemy

57,986 görüntüleme • 4 ay önce