Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
İbretlik! Anlayın artık durumu!
763,059 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Ordu bunların elinde savaşmadan dağıtıldı! Kışlaya siyaset sokuldu. Askerliğin olmazsa olmazı “emre itaat”, disiplin ve güven yok edildi. Liyakatin yerini sadakat aldı! 24 yıl üniforma giymiş, şanlı bayrağımızı 40’dan fazla ülkede dolaştırmış birisi olarak, hicap duydum bu konuşmadan!

Ordunun getirildiği nokta içler acısı!

Birileri bu millete hizmetkar lafini kullaniyorsa bilin ki hizmetkarligi siz yapacaksiniz. Bu millete hizmetkarligi bir kisi yapti. Hayati boyunca neyi varsa ulkesine halkina geri veren sonunda da serefi ile canini veren Gazi Mistafa Kemal ATATÜRK'tür. Gerisini zaten biliyorsunuz. Ayrica Jandarma tum ozluk haklari ile bakanliga baglaninca zaten baska ne bekliyordunuz ki..? Bu kadar sorgusuz sualsiz servetlerin döndügu bir sistemde temiz kalmak zaten basli basina bir hizmetkarliktir. Adı üstünde...Hizmetkar... Hizmetcinin mali, mulku, serveti olur mu, birader..? *** *** *** Şu anda bu yorumu (paylasim yapan kisi haricinde) okuyan siz değerli insana naçizane bir not: Yas araliginizi bilmemekle beraber bu (duruma göre bilgi destekli) yorumumu okurken bu ulkeyi seven insanlar olarak ayni duygulari paylasmissak ve yorumuma 'like' atmak aklınızdan gecmisse, bu ulke ve saygin olduguna inandigim insanlari icin biriktirdigim olumlu duygu, düşünce ve fikirlerimi siz dahil bundan sonraki pek çok insana ulastirma caba ve emegi adina 1 takip ile de taclandirmanizi istesem size kabalik etmis ve sizden cok sey istemis olur muyum.? NETICEDE BEGENINIZ SIZE HITAP ETTIGIMI GOSTERIR ve ŞIMARDIGIMI GÖRÜRSENİZ TAKIPTEN ÇIKARAK desteginizi cekmek YINE SİZİN ELINİZDE... Takip ETSENİZ de ETMESENİZ de ozgur bir birey oldugunuza olan inancim dogrultusunda en içten duygularimla sahsiniza ve karariniza saygı duydugumu bilmenizi istiyorum.

Mafya liderleriyle fotoğraf çektiren adamdan başka nasıl bir konuşma beklenir ki?

Türkiye Cumhuriyeti’nın sadece bir tane Başkomutanı vardır. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK! ♾️

Biz utandik onun adina. Koskoca Orgeneralin konusmasina bakar misiniz. Akp belediye baskan adayi ön secimlerine katilacak sanki.

Bilim, yargı, ordu mensupları eğilmez ve el etek öpmez!

Yaragı gerçekten yedik.!! Sen emret diyor ve bize düşen vazifede halkı sikelim diyor.!! Şerefsiz konuşmasından memilet yok zaten lağım başı 😡😡😡😡

Nerde bir katil ve mafya lideri varsa onunla makamında resmi var. Yaş haddinden emekli olmamak için bu kadar yalakalık yapmaya değer mi? Canlı yayında bu kadar yalıyorsa baş başa olduklarında neler söylemez ki!

Emeklilik sonrasına yatırım olduğu çok açık... Muhtemelen hedef "Milli Savunma" değil "İçişleri Bakanlığı"... Hiçbir makam ve mevkinin insan onurundan daha değerli olmadığını 70'ine merdiven dayamış insanların anlayamamış olmaları ne acı...
Benzer Videolar
Sensitive content
orası bir şerit olmadığı için kimse sizi fark etmiyor anlayın şunu artık
1 IQ İNSANLAR
2,385,226 görüntüleme • 7 ay önce
Sensitive content
Bu video 2 dakikada yapıldı şunu anlayın artık var falan hikaye istediklerini şampiyon yapıyorlar, Yıllardır olduğu gibi..
334 FENER
239,083 görüntüleme • 4 ay önce
