Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

14,883 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von FBagio
FBagiovor 1 Jahr

Maraton üst en köşedeydim,ne maçtı be abi

Profilbild von Turan Cavlan
Turan Cavlanvor 1 Jahr

Maratonun açılışı değil mi bu? Oradaydım, izledim bu golü.

Profilbild von 🇹🇷 Mehmet Serdar Pirko
🇹🇷 Mehmet Serdar Pirkovor 1 Jahr

O maçtaydım. Okul açıkta idim. En sevdiğim Rap rap rapic golü atmıştı. 💛💙💪

Profilbild von PDF 🔥
PDF 🔥vor 1 Jahr

Ertesi gün manşet; KIPIRDAMAYIN ÇEKİYORUM

Profilbild von Kerim Kazgan ㉘Ş💙💛
Kerim Kazgan ㉘Ş💙💛vor 1 Jahr

Tam önümde vurdu 🙏🏻😎💙💛

Profilbild von mustafa
mustafavor 1 Jahr

Maçdaydim migros kale arkası tam önümde oldu

Profilbild von benjamin sam🏆
benjamin sam🏆vor 1 Jahr

Ilk Fenerbahce macim, Isvecten bir arkadssimla gelmistim 20 yasimda. tam kale arkadindaydim, 5-6 sira öne savrulduk sevincten😍😍😍

Profilbild von Selim ÇELİKTEN
Selim ÇELİKTENvor 1 Jahr

Askerden terhis olduğum gün evde izlediğim maç. 16.02.2002

Profilbild von Mister No
Mister Novor 1 Jahr

Şu golü seyrettiğim anı hatırlıyorum. Bir lokantadaydim ayağa firlamistim

Profilbild von cuneyt sen
cuneyt senvor 1 Jahr

Bu golü hatırlamayan yoktur. Rapajic'in attığı en güzel gol.

Ähnliche Videos