Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
İçimden geldi
14,883 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

FBagiovor 1 Jahr
Maraton üst en köşedeydim,ne maçtı be abi

Turan Cavlanvor 1 Jahr
Maratonun açılışı değil mi bu? Oradaydım, izledim bu golü.

🇹🇷 Mehmet Serdar Pirkovor 1 Jahr
O maçtaydım. Okul açıkta idim. En sevdiğim Rap rap rapic golü atmıştı. 💛💙💪

PDF 🔥vor 1 Jahr
Ertesi gün manşet; KIPIRDAMAYIN ÇEKİYORUM

Kerim Kazgan ㉘Ş💙💛vor 1 Jahr
Tam önümde vurdu 🙏🏻😎💙💛

mustafavor 1 Jahr
Maçdaydim migros kale arkası tam önümde oldu

benjamin sam🏆vor 1 Jahr
Ilk Fenerbahce macim, Isvecten bir arkadssimla gelmistim 20 yasimda. tam kale arkadindaydim, 5-6 sira öne savrulduk sevincten😍😍😍

Selim ÇELİKTENvor 1 Jahr
Askerden terhis olduğum gün evde izlediğim maç. 16.02.2002

Mister Novor 1 Jahr
Şu golü seyrettiğim anı hatırlıyorum. Bir lokantadaydim ayağa firlamistim

cuneyt senvor 1 Jahr
Bu golü hatırlamayan yoktur. Rapajic'in attığı en güzel gol.

