Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
içim yanar yanar
696,682 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

take the journey

Bu sahnedeki en iç acıtıcı şey o telaşlı yürüyüş. Acı bir olay yaşamış herkes çok iyi bilir ki hemen oraya varmak ve olan o kötü şeyi engellemek istersin. Aslında çok iyi bilirsin her şey için çok geç ama yine de içinde minicik bir umut olur, belki müdahale edebilirsin diye

Twitter yüzünden diziyı izlemeden sonunu öğrendimm😢😢

Ya diziyi hem çok izlemek istiyorum hem de hiç izlemek istemiyorum ya mahvettiniz daha izlemeden bizi🥺🥺🥺

Ahmet havuzu yapınca anladım birinin o havuzda öleceğini

Dün izledim valla hâlâ etksiindeyim. Uzun süre unutulmayacak bir sahne olmuş çok duygusaldı😭😞

Lan dün sabah 5 de aynı ben ağzıma etti o sahne neydi be

Arkadaşlar lütfen daha fazla edit yapmayın! Ben spoiler yemek istemiyorum kaç gündür sosyal medyaya bile bakamıyorum bunun yüzünden 🤦🏻♀️

Son bölümü izlediğim gece böyleydim aq
Benzer Videolar
Sensitive content
içim yanar yanar yanar😭😭😭
Char
17,131 görüntüleme • 1 yıl önce
Sensitive content
İçim yanar yanar yanar yanar yanar ya
Raskolnikov
40,986 görüntüleme • 1 yıl önce
Sensitive content
Bir Atatürk rozetim vardı yakamda, onu aldılar elimden. Hâlâ içim yanar
Şiir
29,854 görüntüleme • 10 ay önce
Sensitive content
İçim yanar yanar yanar ya.. 🥀 #KızılcıkŞerbeti • #NurAz
kader
60,505 görüntüleme • 1 yıl önce
