Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

280,306 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

9 Kommentare

Profilbild von butcher
butchervor 2 Jahren

Biraz daha dinlersem gece gece anıtkabire doğru gidecem

Profilbild von Enes
Enesvor 2 Jahren

Çok iyi marş be

Profilbild von MKA
MKAvor 2 Jahren

Yaşadıkça; Türk'üz, Türkçüyüz, Atatürkçüyüz!

Profilbild von Yase
Yasevor 2 Jahren

Her defasında sonuna kadar dinliyorum nasıl içine çekiyor insanı. Yazıklar olsun bir tane 100. yıl marşı yapılamadı adam akıllı şu etkiyi yaratabilen

Profilbild von Düşüman
Düşümanvor 2 Jahren

o kadar güzel ki çıldırıcam

Profilbild von Asabiyet🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 🪖
Asabiyet🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 🪖vor 2 Jahren

😌❤

Profilbild von fiko¹⁹⁰⁷☪⚜
fiko¹⁹⁰⁷☪⚜vor 2 Jahren

🇹🇷🇹🇷🇹🇷❤️❤️

Profilbild von Şahin Efe
Şahin Efevor 2 Jahren

Bölük komutanımız çok severdi bu marşı. Askerde söylemekten en çok zevk aldığım marştı.

Profilbild von 𝕮𝖆𝖓𝖊𝖗 🐺
𝕮𝖆𝖓𝖊𝖗 🐺vor 2 Jahren

Tüylerim dikeldi yaaa

Ähnliche Videos