Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
İLERİ MARŞI
9 Kommentare

butchervor 2 Jahren
Biraz daha dinlersem gece gece anıtkabire doğru gidecem

Enesvor 2 Jahren
Çok iyi marş be

MKAvor 2 Jahren
Yaşadıkça; Türk'üz, Türkçüyüz, Atatürkçüyüz!

Yasevor 2 Jahren
Her defasında sonuna kadar dinliyorum nasıl içine çekiyor insanı. Yazıklar olsun bir tane 100. yıl marşı yapılamadı adam akıllı şu etkiyi yaratabilen

Düşümanvor 2 Jahren
o kadar güzel ki çıldırıcam

Asabiyet🏴 🪖vor 2 Jahren
😌❤

fiko¹⁹⁰⁷☪⚜vor 2 Jahren
🇹🇷🇹🇷🇹🇷❤️❤️

Şahin Efevor 2 Jahren
Bölük komutanımız çok severdi bu marşı. Askerde söylemekten en çok zevk aldığım marştı.

𝕮𝖆𝖓𝖊𝖗 🐺vor 2 Jahren
Tüylerim dikeldi yaaa


