Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
İlişki dediğin…
4 Yorum

Habib1 yıl önce
Birbirine inanmış iki kişi asla pes etmez ve devam ederler, inancı eksilten tüm sebepler yok edilip sevgi güçlenince yol kolaylaşır. Bahane değil çözüm gerekir çünkü aşk çoğu zaman hazırlıksız yakalar ummadığın kişiyle ummadığın bir yerden...

Eyzz1 yıl önce
+1 elbet bir gün

Monolith.1 yıl önce
Özet, iki insan gönülden çıkarsız bir şekilde birbirini seviyorsaa, ikisinde ruhsal bir engeli yoksaa, ikiside ego kontrolü sağlayabiliyorsa, “ben” kelimesini “biz” ile değiştirebiliyorsaaa, imkansız,olmaz, zor vs gibi şeyler söz konusu bile olmaz. Herşey hallolur.

✨1 yıl önce
Eskisi gibi deli gibi seviyorum belki ama onsuz yapamam
Benzer Videolar
1:00
Sensitive content
KÜFÜRLÜ | Bir İlişki Koçu: “Ya o…pu dediğin insan dakika bir para ister mi? Adam olan zaten size hesap ödetmez.”
Metropol Haber
13,208 görüntüleme • 3 ay önce
1:06
Sensitive content
İlişki kuralları?
AJANS TİMES
372,707 görüntüleme • 1 yıl önce
0:32
Sensitive content
İlişki sırasında hoşuna gidiyor mu diye sormak?
VUKUAT
235,184 görüntüleme • 2 ay önce
