Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

İlişkilerde tartışmalar…

58,869 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

7 Yorum

MikitAkurin🤍 profil fotoğrafı
MikitAkurin🤍1 yıl önce

Tartismiyorsak bir sorun vardır. Bir ilişkiyi ayakta tutan, pekistiren, birbirine daha çok bağlayan en güçlü şeylerden birisi tartışmaktir. Tabiki yakıp yıkmadan hakaret edip kalp kırmadan, düşman bağını yagmalar gibi değil :)) ve konu ne olursa olsun yüzyüze iletişimden yanayım.

Psikolog Esmanur Akmercan profil fotoğrafı
Psikolog Esmanur Akmercan1 yıl önce

👍👍

e 🏹 profil fotoğrafı
e 🏹1 yıl önce

çok katıldım. hep düşündüğüm şeyi söylemiş. tartışamadığım bi insanla sağlıklı bi ilişki içinde olamam ister romantik ister bi arkadaşlık ilişkisi olsun. bir olayda/tartışmada fikrini belirtmeyip her şeye kafa sallayan susan insanlar beni çok tedirgin ediyor

papatya profil fotoğrafı
papatya1 yıl önce

Tartış tabii yaa tartışta öfkelensin tehditler savursun

Gizem Dağlı profil fotoğrafı
Gizem Dağlı1 yıl önce

Tartışabilecek kadar güvende hissetme

LOLİTA profil fotoğrafı
LOLİTA1 yıl önce

Adama aşık oldum😻

Çilem ün profil fotoğrafı
Çilem ün1 yıl önce

Tam tersi tartışınca kavgacıymışsınız yanlış kişi sizmişsiniZ gibi hissettirip ne kadar berbat bir ilişkideyim diye düşünüp kendilerini mağdur görüyorlar..☺️

Benzer Videolar