Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
İlişkilerde tartışmalar…
58,869 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
7 Yorum

Tartismiyorsak bir sorun vardır. Bir ilişkiyi ayakta tutan, pekistiren, birbirine daha çok bağlayan en güçlü şeylerden birisi tartışmaktir. Tabiki yakıp yıkmadan hakaret edip kalp kırmadan, düşman bağını yagmalar gibi değil :)) ve konu ne olursa olsun yüzyüze iletişimden yanayım.

👍👍

çok katıldım. hep düşündüğüm şeyi söylemiş. tartışamadığım bi insanla sağlıklı bi ilişki içinde olamam ister romantik ister bi arkadaşlık ilişkisi olsun. bir olayda/tartışmada fikrini belirtmeyip her şeye kafa sallayan susan insanlar beni çok tedirgin ediyor

Tartış tabii yaa tartışta öfkelensin tehditler savursun

Tartışabilecek kadar güvende hissetme

Adama aşık oldum😻

Tam tersi tartışınca kavgacıymışsınız yanlış kişi sizmişsiniZ gibi hissettirip ne kadar berbat bir ilişkideyim diye düşünüp kendilerini mağdur görüyorlar..☺️
