Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

İlk defa bu kadar AÇIK konuştum…

11,541,547 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Oğuz Alper Öktem
Oğuz Alper Öktem2 лет назад

Video’nun kaynakları için bakınız:

Фото профиля Ömer iyi çocuktu
Ömer iyi çocuktu2 лет назад

Kim ne derse desin adam çok doğru konuşmuş. Antipatik davranması, söylediği gerçekleri kulak ardı etmemizi göstermez. Bu düzen teknoloji ile inovasyon ile değişecek.

Фото профиля Burak Duman
Burak Duman2 лет назад

Hiçbir ticari beklentiniz ve çıkarınız olmadan, bu denli mücadele etmeniz takdire şayan. Umarım başarılı oluruz, olursunuz Oğuz bey 🙏

Фото профиля Oğuz Alper Öktem
Oğuz Alper Öktem2 лет назад

🚀🚀🚀

Фото профиля Mahallenin Çocuğu
Mahallenin Çocuğu2 лет назад

bi daha anasayfama düşersen seni kafes dövüşüne davet edeceğim

Фото профиля Nurettin İpek 1959 - - ADALET MÜLKÜN TEMELİDİR
Nurettin İpek 1959 - - ADALET MÜLKÜN TEMELİDİR2 лет назад

Taksi esnafını kötüleyip rant peşinde koşan bir insan olmuşsun yazıklar olsun sana be. Ama hukuk tagı yasaklandı sen hala algı peşindesin Yakalandımı ağır cezası var.👇 bilginize. Tag da korsan olan araç👇

Фото профиля Azmi Mengü
Azmi Mengü2 лет назад

TAG'ta vergi veriyor mu araç sahibi? Herkesin şahıs şirketi mi var, TAG'tan gelen geliri beyan ediyor mu? Biz de yaptık bu işleri, iyi bilirsin sen de, böyle bir sistem varsa bir de onu görmek isteriz sadece taksi lobisi ve düzenine sallamak yerine. İlk 1dkda anlattığını 6 yaşındaki çocuk bile biliyor.

Фото профиля Muhammet Oraz
Muhammet Oraz2 лет назад

Nokta atışı mükemmel anlatım olmuş! Teşekkürler!

Фото профиля Oğuz Alper Öktem
Oğuz Alper Öktem2 лет назад

Eyvallah 👊🏻

Фото профиля Muhtar【Ø】
Muhtar【Ø】2 лет назад

Bir Oğuz, iki Alper:

Похожие видео