Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
I'm broken. That's it. That's the tweet
9 Yorum

S🇨🇴2 yıl önce
no son ni las 10am

MariMar💚2 yıl önce
qué pasó con el “together or nothing”??? 😭

laura¹⁶⁵⁵2 yıl önce
Ahora es solo nothing 😔

so done2 yıl önce
WHY WOULD YOU DO THAT😭😭😭

merthur shipping era #SaveHannibal2 yıl önce
nooooo i just started shipping charlos today 😭

matilda2 yıl önce
How can they still work together after all of this😭

mechi2 yıl önce
i can’t😭

San2 yıl önce
NO POR FAVOR NO ME HAGAN LLORAR

sarah 🏎️🇵🇸2 yıl önce
IM SOBBING LAURA

