Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

I'm moved, we need another playmaker. 🌳 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

47,951 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Le African Gooner profil fotoğrafı
Le African Gooner1 yıl önce

Me too but I can't see it happening. Will be way too expensive. I doubt we even get a CAM this summer.

Estadio Deportes profil fotoğrafı
Estadio Deportes1 yıl önce

¿CAMBIO DE PLANES? 😶‍🌫️ A pesar de ya haber elegido número, parece que Santi Giménez no podría escogerlo, al menos en Champions. ¿Por qué? Te contamos. 👇 #SantiGiménez #Milán #Champions

🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿🔴⚪️🔴 profil fotoğrafı
🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿🔴⚪️🔴1 yıl önce

Would of rather of kept smithy 🤣🤣🤣

Le African Gooner profil fotoğrafı
Le African Gooner1 yıl önce

Arteta didn't rate him 😅

Rainbow profil fotoğrafı
Rainbow1 yıl önce

I'm not moved

Peter Mwita profil fotoğrafı
Peter Mwita1 yıl önce

He's going to City,..you haven't seen yet?

Salieu Jalloh profil fotoğrafı
Salieu Jalloh1 yıl önce

He can be our ball Carrie

MFF profil fotoğrafı
MFF1 yıl önce

I would prefer eze but if he's way more cheaper i don't mind about him.

Patricia Oranth profil fotoğrafı
Patricia Oranth1 yıl önce

Una done start to post another player video una eye go peel if una no sign striker

JesusPriceSuperstar 🇬🇭🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 profil fotoğrafı
JesusPriceSuperstar 🇬🇭🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿1 yıl önce

We need a player who takes risks in the CAM position, just like Odegaard did for the first 2-3 yrs of being at the club, but also we need more pace in the CF position for those risky passes to mean something

Benzer Videolar