Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
İmamoğlu varsa "Sorun" var❗
94,996 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Elin karısını kızını neden çekiyorsunuz ahlaksızlar. Dolar 36 Euro 37 benzin 45 mesela vatandaş çok iyi dimi. Taptiginiz kişilere laf yok dimi.

Neden sorun olsun. Ki vatandaş tembelliğe alısmayin spor yapın diyor. Emekli 12.500 TL veriliyor diyet yapın sağlık olun diye . Ha demek ki Hükümet ve İBB halkın sağlığı için çalışıyor her ikisinede TEŞEKKÜR ederiz sağlık huzurlu günler temenni ederim. Hepciginize...

İmamoğlu akp döneminde üst geçitlere yapılmayan asansörleri yapıyor trol #Ekremimamoglu.

Yardım etsene la video çekeceğine

Evde kocası olmayınca tek eliyle damacana su kaldıran kadınlar

Umurunda bile değil Toz konduramazsınız ki!! Hizmetsizlik hep pr olarak geri dönüyor. Memlekette hizmet eden demekki boşuna ediyor bu mantıkla!!!!

seneye o merdivenleride bulamazsınız nankörlük yapmayın

Aklıma eski sağlık bakanı geldi aktarmada 2 metro arası uzun olunca vatandaşın sağlığı için uzun yaptık yurüsünler diye Ekrem başkan da bunu düşünmüş galiba

Oro spu evlatları algı operasyonu yapacağız diye video yapıyorsunuz . Sağ tarafta yürüyen merdivenler çalışıyor….
