Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
increíble como suena igual al tema de estudio. PERFORMANCE 10/10. ⭐️
11 Kommentare

DISEASE #LG7vor 1 Jahr
Porque es lip sync, no nos hagamos tampoco los tontos.

美月きらり🌙@シンセカイヒーローvor 1 Jahr
I’m Kirari Mizuki🌙✨️ I like astronomy, space, nature, and music ✨️ Thanks for the likes Please follow me👾

Loretavor 1 Jahr
El conejo malo necesita un tinny desk urge

Alexvor 1 Jahr
Yeah that’s not lip sync for those saying it is. I can hear the difference between the actual song and this performance, y’all just can’t hear or are trying to find something negative to say. 🤣

(biscotto)vor 1 Jahr
Love the guy but come on he’s lip syncing

Messi Bostero 🇸🇪🐸vor 1 Jahr
Y si gordo si la hizo el

DISEASE #LG7vor 1 Jahr
Además aunque fuera en vivo, está hablando, no está cantando tampoco es que hubiera sido muy difícil, pero igual es lip sync.

𝔍.ℜ 𝕏vor 1 Jahr
Y si canta bostezando

Jeferson Suárezvor 1 Jahr
A ver qué me gusta bad bunny pero tampoco exageremos, es reguetón

flory ❀vor 1 Jahr
AHHHHHHHH YA LO QUIERO VEEEEEEEEER

Agu 🧚🏻♀️vor 1 Jahr
bueno bueno benito
