Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Indiavvsofficial

11,467 görüntüleme • 2 ay önce •via X (Twitter)

0 Yorum

Yorum bulunmuyor

Orijinal gönderinin yorumları burada görünecek

Benzer Videolar

Excellent storage system.
2:07

Sensitive content

Excellent storage system.

Lycra TEC

399,004 görüntüleme • 2 ay önce

Ghode pe bethoge ya l*ude pe?
0:21

Sensitive content

Ghode pe bethoge ya l*ude pe?

Hrishi

22,031 görüntüleme • 8 ay önce

Det er decideret surrealistisk at se venezuelanere fejre, at Maduro er fjernet fra magten, mens vestlige kommentatorer er forargede over brud på folkeretten. Så hvem har ret; de 8 millioner mennesker, der har måtte flygte fra Maduros rædsler og nu jubler (og de fleste af de mennesker der stadig bor i Venezuela), eller et segment af lande og eksperter verden over, der er rasende? Det er arrogant, at man vil moralbelære mennesker der lider, alene af den grund at Maduro nyder beskyttelse under international lov. Maduro var ikke legitim præsident. Hans styre var på alle måder illegitimt og ulovligt under international lov. Hvis international lov var en reel ting, der havde reelle konsekvenser hvis man overskred den, ville Maduro have stået for en domstol for længst. I stedet har verden vendt venezuelanere ryggen i årtier, ladet dem sejle i deres egen sø mens Rusland og Kina har udnyttet at de havde en allieret i Caracas. Betyder det, at Trumps eneste motiv for at fjerne Maduro var for at genskabe demokrati i Venezuela, som flere ironisk og nedladende har spurgt. Nej, selvfølgelig ikke. Trump handler - som alle andre ledere i verden - ud fra nationale interesser. Det giver sig selv. Sikring af oliefelter, bekæmpelse af narkohandel, og at få stoppet de massive flygtningestrømme mod USA er ved der har drevet ham. Betyder fjernelsen af Maduro at der fra den ene dag til anden er demokrati og alt er godt i Venezuela ? Nej. Det har ingen påstået. Det er absurd at tro, at man med et trylleslag kan gøre alt til paradis. Der venter en lang, sej kamp før den retmæssige regering af Venezuela kan få overtaget magten. Maduros styre er stadig på plads, men vi har kun set starten på hvad der ligner en lang, sej kamp. Muligvis efterfulgt af flere amerikanske angreb. Bliver det blodigt? Sandsynligvis. Diktatoriske regimer har det med at smække med dørene. Kan det være, at kuppet fejler? Måske. Det kommer an på hvor seriøst USA vil det her, og om der nu kommer massedemonstrationer i Venezuela. Om der er en reel plan, som mange naturligvis efterspørger. Jeg tror det er naivt at forvente, at Trump udført ville forklare skridt for skridt i detaljer hvad der kommer til at ske nu, selvom alle efterspørger det. Gør USAs aktion pludselig Ruslands invasion af Ukraine “legitim”, da det jo må være præcis det samme? Forfærdeligt sludder. Ukraine var et demokrati. Millioner af ukrainere måtte ikke flygte fra en diktator i Ukraine over grænsen til Rusland. Ukraine eksporterede mig bekendt ikke narko til Rusland. At fjerne en diktator og en demokratisk valgt leder er selvfølgelig ikke det samme. Det er en absurd sammenligning. Men hvor går grænsen så, lyder det kritikken. Det er meget simpelt; hvis et diktaturs rædsler fører til en flygtningestrøm på millioner af mennesker, der destabiliserer en region og omkringliggende demokratiske lande, er det naturligvis moralsk forsvarligt at fjerne den diktator. Skal det gøres med omhu og helst med så mange lande der bakker op så muligt? Selvfølgelig. Men det er ikke altid tilfældet. International lov kan ikke være en buffet som man bruger når det passer én. Det kan ikke blive et skjold for diktatorer til at beskytte sig under. Hvis man er ligeglad med millioner af mennesker, der lider under et diktatur, bør man være ligeså ligeglad med at diktatoren bliver væltet. Det kan aldrig være sidstnævnte der medfører stærkest reaktioner. Når det er tilfældet har moralen spillet fallit. Vesten ville gøre sig selv en tjeneste hvis den snart indså, at man spiller efter et sæt regler som stort set ingen respekterer. FN - den internationale lovs Mekka - er en amoralsk højborg, hvor nogle af de værste forbrydere mod menneskeheden sidder i FNs menneskerettighedsråd. Hvor Somalia nu har en plads i FNs sikkerhedsråd (læs den sætning igen).

Jotam Confino

18,891 görüntüleme • 5 ay önce

Husker du den påståede overfaldssag fra d. 21 marts, hvor både klimabedrageren Torsten Gejl og hans kone Gitte Dreier Jacobsen påstod, at Gitte var blevet overfaldet og Torsten endda påstod, at flere personer havde overfaldet hende med knytnæveslag? Ja, nu har kvinden der forsvarede sin datter, fået fjernet sigtelsen, efter at en statsanklager havde set på sagen. Ja Gitte og Torsten var fulde af løgn. Ligeså var de mange topnaive danskere, der påstod at Gitte var overfaldet og at jeg skulle have medvirket til overfald. Venstrefløjens politikere har bl.a. den magt, at de kan styrer statspressen, hvilket især under en valgkamp, er en stor hjælp. Og nu hvor Danmark og alle danskeres fremtid nedrives, bag påstanden om at ville redde os alle fra en påstået klimakrise, er en endnu større og farligere hjælp for venstrefløjen, der ikke længere er nazister, men istedet er internationale socialister. Nøjagtigt hvad de beskyldte Hitler for at være. Hold din kæft og lystrer kollektivisterne eller der falder brænde ned. Men ikke lige denne gang, hvor kvinden der forsvarede sin datter gik fri og Torsten og Gitte står tilbage, udstillet som løgnere. Løgnere der hjælper til med at indfører FNs totalitære 17 verdensmål: Se hele videoen på min kanal på Telegram, om du vil: Kvinden der var sigtet, men nu går fri, ønsker ikke hendes navn offentliggjort. Jeg er selvfølgelig som altid, klar til at modtage undskyldninger fra dem, der påstod at jeg deltog i et overfald. Kent Nielsen 16/6 26

Kent Nielsen Denmark

10,304 görüntüleme • 8 gün önce