Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Ingen: Frej Larsson:
Комментарии: 6

Michel2 лет назад
Vet inte vad som är värst, att han stödjer terrorism och utnyttjar små tjejer, eller att han är en gubbe som klär sig som en 19 åring

Calle Nilsson2 лет назад
@Michel_sthlm2_1 Han får väl klä sig precis hur fan han vill. Otroligt osympatiskt när folk ska tycka till om andras klädstil. Det första du bollade upp är dock givetvis helt sinnessjukt.

Oliver (14-0)🐺2 лет назад
han är så jävla stekt det e helt sjukt

Ida2 лет назад
Hahahahahahah vad i hela

Charlie Aventura2 лет назад
@traderearl

Qyr--12 лет назад
Trodde det var dåren Lundell bygger hus 🙄


