Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

İngilizce Konuşamayanlar “Mal” mı?

47,294 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 9

Фото профиля Kadir
Kadir2 лет назад

Çok haklısınız, 1988 de 1 yaz tatilinde Çeşme de Kumrucuda 2 ay garsonluk yaptım 54 yaşındayım orada öğrendiğim ingilizcem ile derdimi anlatabiliyorum 🤣 Not : Teyzelerden hiç faydalanmadım 🙋‍♂️🤩

Фото профиля Mevlüt Üzümcü
Mevlüt Üzümcü2 лет назад

Sadece İngilizce mi ? Çocuklarımız hayata dair hiç bir şey ogrenemiyor. Sınavlar için önlerine konani ezberliyorlar o kadar. 3 üniversite bitiren bir şahıs basit matematik sorusunda yanlış cevap veriyor...

Фото профиля Noone 🚴‍♀️🍦
Noone 🚴‍♀️🍦2 лет назад

Bu sorunu sadece yabancı dil öğretimiyle ilgili ele almak gerçeklere yabancı olmaktır.Bu toplum kendi dilini ne kadar öğrenmiş,kurallarına/anlamlara ne kadar hakim?Etraf okuduğunu anlamayan,fikirlerini doğru düzgün ifade edemeyen,yazım ve imlâ kurallarını öğrenememiş,kelimelerin

Фото профиля Şeref Ağartan
Şeref Ağartan2 лет назад

Öğrencileri gramerle boğuyorlar. Konuşma sınıfları yapılması, öğrencilerin kendi aralarında konuşturulması gerekirken "gramer de gramer" deyip belki okuduğunu anlayabilen ama iki kelimeyi bir araya getiremeyen insanlar yetiştirmeye çalışılıyor. O garson ve komiye sınav yap, çakar

Фото профиля Murat Durgun
Murat Durgun2 лет назад

Sadece İngilizce değil abi:)

Фото профиля ✨tugba aydın🧾✍️
✨tugba aydın🧾✍️2 лет назад

İngilizce öğretmeni olarak daha öncede benzer bir paylaşımınıza yorum yaptım. Eskiden Anadolulisesi 7 yıldı.İlk yıl haftda 24 saat ingilizce gördük. 6-7-8. sınıfta fen ve matematik ingilizceydi.Yurtdışında eğitm almadım, Cambridge, Oxford kitapları ile eğitim aldım.İşte sebep☺️

Фото профиля Anontheonenotchosen
Anontheonenotchosen2 лет назад

Hocanın işine karışa karışa anlatmaya vakit bırakmadılar.

Фото профиля arma ozcan
arma ozcan2 лет назад

BenDevarım bu eğitim sisteminde.

Фото профиля HAN
HAN2 лет назад

Motivation meselesi 😁

Похожие видео