Loading video...
Video Failed to Load
İngilizce Konuşamayanlar “Mal” mı?
47,294 views • 2 years ago •via X (Twitter)
9 Comments

Çok haklısınız, 1988 de 1 yaz tatilinde Çeşme de Kumrucuda 2 ay garsonluk yaptım 54 yaşındayım orada öğrendiğim ingilizcem ile derdimi anlatabiliyorum 🤣 Not : Teyzelerden hiç faydalanmadım 🙋♂️🤩

Sadece İngilizce mi ? Çocuklarımız hayata dair hiç bir şey ogrenemiyor. Sınavlar için önlerine konani ezberliyorlar o kadar. 3 üniversite bitiren bir şahıs basit matematik sorusunda yanlış cevap veriyor...

Bu sorunu sadece yabancı dil öğretimiyle ilgili ele almak gerçeklere yabancı olmaktır.Bu toplum kendi dilini ne kadar öğrenmiş,kurallarına/anlamlara ne kadar hakim?Etraf okuduğunu anlamayan,fikirlerini doğru düzgün ifade edemeyen,yazım ve imlâ kurallarını öğrenememiş,kelimelerin

Öğrencileri gramerle boğuyorlar. Konuşma sınıfları yapılması, öğrencilerin kendi aralarında konuşturulması gerekirken "gramer de gramer" deyip belki okuduğunu anlayabilen ama iki kelimeyi bir araya getiremeyen insanlar yetiştirmeye çalışılıyor. O garson ve komiye sınav yap, çakar

Sadece İngilizce değil abi:)

İngilizce öğretmeni olarak daha öncede benzer bir paylaşımınıza yorum yaptım. Eskiden Anadolulisesi 7 yıldı.İlk yıl haftda 24 saat ingilizce gördük. 6-7-8. sınıfta fen ve matematik ingilizceydi.Yurtdışında eğitm almadım, Cambridge, Oxford kitapları ile eğitim aldım.İşte sebep☺️

Hocanın işine karışa karışa anlatmaya vakit bırakmadılar.

BenDevarım bu eğitim sisteminde.

Motivation meselesi 😁
Related Videos
Ayşen mal mısın o gitse bile sence bırakır mı Abiş #YalıÇapkını
Serkan Andiç
39,062 views • 1 year ago
