Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

İngilizce Konuşamayanlar “Mal” mı?

47,294 views • 2 years ago •via X (Twitter)

9 Comments

Kadir's profile picture
Kadir2 years ago

Çok haklısınız, 1988 de 1 yaz tatilinde Çeşme de Kumrucuda 2 ay garsonluk yaptım 54 yaşındayım orada öğrendiğim ingilizcem ile derdimi anlatabiliyorum 🤣 Not : Teyzelerden hiç faydalanmadım 🙋‍♂️🤩

Mevlüt Üzümcü's profile picture
Mevlüt Üzümcü2 years ago

Sadece İngilizce mi ? Çocuklarımız hayata dair hiç bir şey ogrenemiyor. Sınavlar için önlerine konani ezberliyorlar o kadar. 3 üniversite bitiren bir şahıs basit matematik sorusunda yanlış cevap veriyor...

Noone 🚴‍♀️🍦's profile picture
Noone 🚴‍♀️🍦2 years ago

Bu sorunu sadece yabancı dil öğretimiyle ilgili ele almak gerçeklere yabancı olmaktır.Bu toplum kendi dilini ne kadar öğrenmiş,kurallarına/anlamlara ne kadar hakim?Etraf okuduğunu anlamayan,fikirlerini doğru düzgün ifade edemeyen,yazım ve imlâ kurallarını öğrenememiş,kelimelerin

Şeref Ağartan's profile picture
Şeref Ağartan2 years ago

Öğrencileri gramerle boğuyorlar. Konuşma sınıfları yapılması, öğrencilerin kendi aralarında konuşturulması gerekirken "gramer de gramer" deyip belki okuduğunu anlayabilen ama iki kelimeyi bir araya getiremeyen insanlar yetiştirmeye çalışılıyor. O garson ve komiye sınav yap, çakar

Murat Durgun's profile picture
Murat Durgun2 years ago

Sadece İngilizce değil abi:)

✨tugba aydın🧾✍️'s profile picture
✨tugba aydın🧾✍️2 years ago

İngilizce öğretmeni olarak daha öncede benzer bir paylaşımınıza yorum yaptım. Eskiden Anadolulisesi 7 yıldı.İlk yıl haftda 24 saat ingilizce gördük. 6-7-8. sınıfta fen ve matematik ingilizceydi.Yurtdışında eğitm almadım, Cambridge, Oxford kitapları ile eğitim aldım.İşte sebep☺️

Anontheonenotchosen's profile picture
Anontheonenotchosen2 years ago

Hocanın işine karışa karışa anlatmaya vakit bırakmadılar.

arma ozcan's profile picture
arma ozcan2 years ago

BenDevarım bu eğitim sisteminde.

HAN's profile picture
HAN2 years ago

Motivation meselesi 😁

Related Videos