Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
insan değil
9 Kommentare

burda olsa faul var diye vardan dönerdi

Burda atsa varın faul nedeniyle golü iptal edeceğini hepimiz biliyoruz değil mi?

O nasıl zıplamak lan öyle ? what the fucking do it man

Videoyu 3 kez izleyince hakemi Var çağırıyo golü iptal ediyo defansa faul yapıldı diye ve biz sinirden tv yi kırma noktasına geliyoruz.

Türkiye’de atsa faul çalarlar.

avrupada: muhteşem bir gol fantastik..Türkiye de: bakın zıpladıktan sonra top kafasına değmeden önce kıçıyla defansın kafasına basarak net faul..top daha gelmeden adamın üzerine ..geri al .. ileri al..alttan oynat..yapı var yapı..bazı güçler..

Buna kesin faul çalarlar.

Çok iyi ya

Bizde hakemler buna faul verir yalnız.
Ähnliche Videos
Sensitive content
insan değil ya..
Anakin Skywalker
15,910 Aufrufe • vor 1 Jahr
Sensitive content
insan değil amk ya
ali winchester 🇪🇸
311,537 Aufrufe • vor 1 Jahr
