Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
insan değil
Комментарии: 9

M.ELLİK1 год назад
burda olsa faul var diye vardan dönerdi

...Bi Leylek Kaldı1 год назад
Burda atsa varın faul nedeniyle golü iptal edeceğini hepimiz biliyoruz değil mi?

Hayrullah Kartal1 год назад
O nasıl zıplamak lan öyle ? what the fucking do it man

Özgür Bozbey1 год назад
Videoyu 3 kez izleyince hakemi Var çağırıyo golü iptal ediyo defansa faul yapıldı diye ve biz sinirden tv yi kırma noktasına geliyoruz.

Gara Kemal1 год назад
Türkiye’de atsa faul çalarlar.

BittiRuya....1 год назад
avrupada: muhteşem bir gol fantastik..Türkiye de: bakın zıpladıktan sonra top kafasına değmeden önce kıçıyla defansın kafasına basarak net faul..top daha gelmeden adamın üzerine ..geri al .. ileri al..alttan oynat..yapı var yapı..bazı güçler..

Metin1 год назад
Buna kesin faul çalarlar.

Tribün Gala1 год назад
Çok iyi ya

cemil ünlü1 год назад
Bizde hakemler buna faul verir yalnız.
Похожие видео
0:27
Sensitive content
insan değil ya..
Anakin Skywalker
15,910 просмотров • 1 год назад
