正在加载视频...
视频加载失败
insan değil
9 条评论

M.ELLİK1 年前
burda olsa faul var diye vardan dönerdi

...Bi Leylek Kaldı1 年前
Burda atsa varın faul nedeniyle golü iptal edeceğini hepimiz biliyoruz değil mi?

Hayrullah Kartal1 年前
O nasıl zıplamak lan öyle ? what the fucking do it man

Özgür Bozbey1 年前
Videoyu 3 kez izleyince hakemi Var çağırıyo golü iptal ediyo defansa faul yapıldı diye ve biz sinirden tv yi kırma noktasına geliyoruz.

Gara Kemal1 年前
Türkiye’de atsa faul çalarlar.

BittiRuya....1 年前
avrupada: muhteşem bir gol fantastik..Türkiye de: bakın zıpladıktan sonra top kafasına değmeden önce kıçıyla defansın kafasına basarak net faul..top daha gelmeden adamın üzerine ..geri al .. ileri al..alttan oynat..yapı var yapı..bazı güçler..

Metin1 年前
Buna kesin faul çalarlar.

Tribün Gala1 年前
Çok iyi ya

cemil ünlü1 年前
Bizde hakemler buna faul verir yalnız.
相关视频
0:27
Sensitive content
insan değil ya..
Anakin Skywalker
15,910 次观看 • 1 年前
1:00
Sensitive content
insan değil amk ya
ali winchester 🇪🇸
311,537 次观看 • 1 年前
