Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
İnsan olan yaşatır! #Eros
9 Kommentare

Seni uzaylı cüce seni🥰 Çöpe atılmış 2 günlük hala göbek bağı duran kedi yavrularına bakma hikayemi hatırlattı bu paylaşım bana❤️ Sonuç ne mi oldu; büyüdüler ve onlara çok iyi aileler buldum🥰 Ama annesiz bir canlıyı büyütmek o kadar zor ki! Kimileri can verir,kimileri can alır💔

🙏

Vallahi dostum insandan insana çok fark var din mesep fark etmiyor

Güzel insanlar da var bu dünyada...

bizde böyle kanguru yavrusu yavrusu yaşatmıştık kanguru kesesinden düşen yavruyu bir daha kabül etmiyor eşim Atatürk Orman Çiftliğinde Hayvanat bahçesinde görevliydi getirdi eve bütün aile itinayla ilgilenirdik

İnsan değilki o mahluk insan görünümlü mahluk sadece bu kadını korumayan adalet canda korumaz canı korumasını beklemeniz hata🤬🤬

Çok güzel 🥹

Ach wie süß ❤️🥹

Ooo insan bundan bir daha ayrılamaz.
