Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
İnsan sevmiyorum arabası.
10 Kommentare

😒vor 2 Jahren
Tam benlik .markası nedir acaba . Biliyorsanız lütfen yazarmısınız

Furkan Akçunvor 2 Jahren
@kartal1984_ cesi skoda almazsa en sonunda bundan bi tane alacak

hazel🎈vor 2 Jahren
Iki kapı gereksiz

Ogün Özdemirvor 2 Jahren
Manitasız binilmez ki😎

alpr.vor 2 Jahren
E manita koltuğu yok bunda🥴🤭😂

Aydın Studvor 2 Jahren
Bundan alalım bana @Murataydyn Nalet olsun içimdeki insan sevgisine 🤣

GÇvor 2 Jahren
The ElectraMeccanica SOLO EV.

Ozan ŞENSILAYvor 2 Jahren
Çocuğu okula tavanda mı götürcez amk

?vor 2 Jahren
Virajlarda %90 yan yatar

TC Bülent Torumvor 2 Jahren
Markası neymiş acaba ?
Ähnliche Videos
1:01
Sensitive content
sevmiyorum ve 👇
nosi
321,171 Aufrufe • vor 1 Jahr
