Loading video...
Video Failed to Load
insanlar çok kötü……..🫵👎🚷
108,575 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

Kimi Raikkönen2 years ago
Ozan Bey bunu podcast'inizde anlatmıştınız ve ben bir gün gerçekten yapacağınıza sonuna kadar inanıyordum. Teşekkürler

Özgür Öcalan2 years ago
Tavsiyenize uydum ve internette duyduğuma inanmıyorum. Hayır siz airpods yediniz.

☃️CEKU BALIM🦌ARIF SUSAM2 years ago
@eppursimuovee_

Sinan Cem Ünlü2 years ago
non hygienic badem şekeri

Çariovera2 years ago
@kaltchannel İnsanlar kötü ✅ Kulaktan badem şekeri yemek✅

Atahan2 years ago
1 tanesin ozan akyol 🫵🤌🌹🇹🇷🧿

adequat2 years ago
nerden bilebilirdim ağzımda eriyeceğini şe ke şeke şekeri badem şekeri

tö2 years ago
ozan agabey beni de öyle katır kutur yer miydin merak ettim de

Aziz2 years ago
Seviyorum seni ama bazen mizahın sik gibi oluyor

kuaför cengiz2 years ago
“Yatırım tavsiyesi değildir” demediğiniz için bütün servetimi yitirdim. Sokakta yaşıyoruz şu an. Sizi davaya boğacağım 👺👺😭✍🏻✍🏻
