Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
İnsanların çağı sona erdi. Devir Ork'ların devridir.
7 Yorum

John F. Kennedy3 yıl önce
Bu filmin bu kadar ibretle dolu olduğunu seçim dönemi fark ettim.

Huseyin3 yıl önce
Aragorn’u hesaba katmamışlar

Yağız3 yıl önce
her zaman umut vardır

Taha Şan3 yıl önce
Orklar bayadır hakimdi ancak artık döneminin en parlak halindeler. Müttefikleri goblinler uruklar ve hatta güneyin bazı ülkücü, pardon gemici insanları olabiliyor, karanlık en koyu haliyle hüküm sürüyor.. ve plana sadık kalıyorlar.

gurhanbildirir3 yıl önce
Seçim dönemi boyunca bizi filmin içinde hissettirdiğiniz için teşekkür ederiz. Patates soğan güle güle Aragorn :s

Ok-Uz3 yıl önce
Tolkien, orta doğu ve Türkleri her zaman uruk olarak görmüş. Elbette okumuşsunuzdur da okumadıysanız Gılgamış destanını okumanızı tavsiye ederim.

Diplomalı Amele3 yıl önce
Ork = Troller 🧌

