Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

İnsanların çağı sona erdi. Devir Ork'ların devridir.

611,157 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)

7 Yorum

John F. Kennedy profil fotoğrafı
John F. Kennedy3 yıl önce

Bu filmin bu kadar ibretle dolu olduğunu seçim dönemi fark ettim.

Huseyin profil fotoğrafı
Huseyin3 yıl önce

Aragorn’u hesaba katmamışlar

Yağız profil fotoğrafı
Yağız3 yıl önce

her zaman umut vardır

Taha Şan profil fotoğrafı
Taha Şan3 yıl önce

Orklar bayadır hakimdi ancak artık döneminin en parlak halindeler. Müttefikleri goblinler uruklar ve hatta güneyin bazı ülkücü, pardon gemici insanları olabiliyor, karanlık en koyu haliyle hüküm sürüyor.. ve plana sadık kalıyorlar.

gurhanbildirir profil fotoğrafı
gurhanbildirir3 yıl önce

Seçim dönemi boyunca bizi filmin içinde hissettirdiğiniz için teşekkür ederiz. Patates soğan güle güle Aragorn :s

Ok-Uz profil fotoğrafı
Ok-Uz3 yıl önce

Tolkien, orta doğu ve Türkleri her zaman uruk olarak görmüş. Elbette okumuşsunuzdur da okumadıysanız Gılgamış destanını okumanızı tavsiye ederim.

Diplomalı Amele profil fotoğrafı
Diplomalı Amele3 yıl önce

Ork = Troller 🧌

Benzer Videolar