正在加载视频...
视频加载失败
İran biraz daha devam ederse
21,067 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
9 条评论

tekomisha1 年前
Esad biraz daha dayansaydı keşke. Suriye de kurtulacaktı. Domino etkisi.

Qul Fawdawi 🫳🏼🫷🏼1 年前
memli propaganda birlikleri iş başında

Kadir1 年前
بر عمر اسرائیل ما حکم پایاننیم Bayılıyorum buna. Merak edenler için, Maisam Motee diye youtube'da aratsınlar

Zeytuni1 年前
Benim anladığım kürtçeye en yakın dil bu : desta Huda (Allah'ın eli), zulmü halas (zulmün bitişi) ve daha birçoğu benziyor . Türk ırkçılarının yıllarca neden sürekli İranı kötülediklerini daha iyi anladım.

Abdallah Şehade1 年前
Allahu Ekber Hamaney Rehber 🥰🥰🥰

Ömer1 年前
:Dd

Can POLAT1 年前
Öyle gözüküyor ki doğru yol ne kadar erken o kadar iyi

Neslihan Yargıç Göker1 年前
Marş söylemeden ölmek bize yakışmaz..

𓂆 Murat1 年前
Ya leşker diye 70ler marşı var oda güzel
