Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Irriterat direkt efter Färjestads mål 🥊
37,549 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Adam Johansson2 лет назад
Lasu har inte direkt ett bra psyke 😅

Gnällspiken ¯\_(ツ)_/¯ 🇦🇽🇸🇪🇹🇭2 лет назад
Tur att inte Grewe var på isen då hade han fått elektriska stolen

Gustav Jannesson2 лет назад
Matchstraff på Lasu

Patrik Haasz2 лет назад
Lasu får en spearing efter målet om ni undrar vad han sur på.

August Boije2 лет назад
Nu är jag som sagt inte så insatt i hockey så är nyfiken. Får man slå någon, som inte alls verkar vara beredd, med klubban efter avblåsning när ens egna lag precis gjort mål?

Nils J2 лет назад
Kul 👍

Stefan W2 лет назад
DET ÄR ETT ÖVERFALL!!!!1111 ;) ;)

oscar2 лет назад
Sopa

Anna Eriksson2 лет назад
Vilket fint psyke han har Lasu.

Stefan_GWV212 лет назад
Undrar om smalbenet gick av på det där jävla psykfallet när han fick den där stenhårda slashingen över vaden....

