Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Irriterat direkt efter Färjestads mål 🥊
37,549 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Adam Johansson2 yıl önce
Lasu har inte direkt ett bra psyke 😅

Gnällspiken ¯\_(ツ)_/¯ 🇦🇽🇸🇪🇹🇭2 yıl önce
Tur att inte Grewe var på isen då hade han fått elektriska stolen

Gustav Jannesson2 yıl önce
Matchstraff på Lasu

Patrik Haasz2 yıl önce
Lasu får en spearing efter målet om ni undrar vad han sur på.

August Boije2 yıl önce
Nu är jag som sagt inte så insatt i hockey så är nyfiken. Får man slå någon, som inte alls verkar vara beredd, med klubban efter avblåsning när ens egna lag precis gjort mål?

Nils J2 yıl önce
Kul 👍

Stefan W2 yıl önce
DET ÄR ETT ÖVERFALL!!!!1111 ;) ;)

oscar2 yıl önce
Sopa

Anna Eriksson2 yıl önce
Vilket fint psyke han har Lasu.

Stefan_GWV212 yıl önce
Undrar om smalbenet gick av på det där jävla psykfallet när han fick den där stenhårda slashingen över vaden....

