正在加载视频...

视频加载失败

iş görüşmesinde gerçekleri konuşabilseydik

590,978 次观看 • 2 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

xugurzi 的头像
xugurzi2 年前

çıkıyom olm zaten benim senle işim yok ki :dddd

𝗦𝗲𝗻𝗮 的头像
𝗦𝗲𝗻𝗮2 年前

Yürüyen adalet..

lord percival 的头像
lord percival2 年前

bu adam jurgu yapmiyo bu adam hayatin ta kendisi

Harrycashteam 的头像
Harrycashteam2 年前

İşçinin hakkını yemeyin be oğlum

silahsız kuvvet 的头像
silahsız kuvvet2 年前

özellikle biz size olumlu/olumsuz dönüş yaparız olayına ayarım. değerlendirme süreci beklenir olumsuz olduysa haber verilir, o da yok, nerden tutsan elinde kalır, ik kendisi iş ararken bunları yaşamıyor galiba

Rezan Yıldız 的头像
Rezan Yıldız2 年前

İnsan kaynakları, şu boş soruları bir kere kenara bırakmalı. Ayrıca kendileri aradıkları halde "neden iş değiştirmeyi düşünüyorsunuz" sorusunu da bırakmalı. Ve son olarak ücret beklentisi yerine, yurtdışındaki ilanlar gibi skala paylaşsalar herkes ona göre başvuru yapar.

Tabi Doğrudur 的头像
Tabi Doğrudur2 年前

Görüşme sonrası ik müdürü

Adem 的头像
Adem2 年前

Ya abi Allah insanı fabrikaya düşürmesin diyor başka bir şey demiyorum

Kutluk Kağan 的头像
Kutluk Kağan2 年前

Mühendislik üni bitirdim. Sene 2010…Kemal Sunal’a 100 no adam filminde babasına dediği gibi “bi adımı attım; öbür ayak? O da burada”modu fabrika fabrika iş görüşmesine gidiyorum. Patron ve yeni mezun ik kızı ya da akrabası vardı birinde. Patron konuştu konuştu…Kıza döndü…+++

Merdinik 的头像
Merdinik2 年前

İşçinin hakkını yemeyin booolumm😀😀

相关视频