正在加载视频...
视频加载失败
iş görüşmesinde gerçekleri konuşabilseydik
10 条评论

çıkıyom olm zaten benim senle işim yok ki :dddd

Yürüyen adalet..

bu adam jurgu yapmiyo bu adam hayatin ta kendisi

İşçinin hakkını yemeyin be oğlum

özellikle biz size olumlu/olumsuz dönüş yaparız olayına ayarım. değerlendirme süreci beklenir olumsuz olduysa haber verilir, o da yok, nerden tutsan elinde kalır, ik kendisi iş ararken bunları yaşamıyor galiba

İnsan kaynakları, şu boş soruları bir kere kenara bırakmalı. Ayrıca kendileri aradıkları halde "neden iş değiştirmeyi düşünüyorsunuz" sorusunu da bırakmalı. Ve son olarak ücret beklentisi yerine, yurtdışındaki ilanlar gibi skala paylaşsalar herkes ona göre başvuru yapar.

Görüşme sonrası ik müdürü

Ya abi Allah insanı fabrikaya düşürmesin diyor başka bir şey demiyorum

Mühendislik üni bitirdim. Sene 2010…Kemal Sunal’a 100 no adam filminde babasına dediği gibi “bi adımı attım; öbür ayak? O da burada”modu fabrika fabrika iş görüşmesine gidiyorum. Patron ve yeni mezun ik kızı ya da akrabası vardı birinde. Patron konuştu konuştu…Kıza döndü…+++

İşçinin hakkını yemeyin booolumm😀😀

