Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Is this the reason for the delay? 👀 #mufc

253,472 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Yazza profil fotoğrafı
Yazza1 yıl önce

Arsenal had already agreed a deal with zubi in January

wetracked.io profil fotoğrafı
wetracked.io1 yıl önce

Another merchant just scaled their ads without losing their mind. You’re still refreshing dashboards like it’s a sport? Get a grip.

nomi profil fotoğrafı
nomi1 yıl önce

the delay is not good

Maggie profil fotoğrafı
Maggie1 yıl önce

Nothing is good at man united

Lenso profil fotoğrafı
Lenso1 yıl önce

There is nothing like delay, the release clause is not yet active

UnitedOpinions99 profil fotoğrafı
UnitedOpinions991 yıl önce

To be fair Arsenal has already did alot of groundwork on Zubimendi. United only just got linked to Cunha like 2-3 months back

Token profil fotoğrafı
Token1 yıl önce

Mmmm speed it up

jay profil fotoğrafı
jay1 yıl önce

FFS the release clause doesn't become active until June! God your doing people's head in with your negativity now, spin spin spin

Noah profil fotoğrafı
Noah1 yıl önce

speed it up

indas profil fotoğrafı
indas1 yıl önce

This united board are not serious at all..just wait and see we gonna lose cunha to another club

danka profil fotoğrafı
danka1 yıl önce

We not getting cunha the braideads saying we cant get him yet because his clause is only available in june should Stfu ,you can still get a here we go , i think the deal has collapsed

Benzer Videolar