Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

İşçiler de Saraçhane’ye gidiyor.

995,027 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

8 Kommentare

Profilbild von Cemal
Cemalvor 1 Jahr

İşçiler orada değil işçilerin seçtiği temsilciler orada. Bize ne bilgi verildi ne de kontak kuruldu. Biz de gelelim dediğimizde öyle bir kararımız yok denildi. Mesai bitiminden sonra kendi imkanlarımızla orada olacağız. Sekiz çiziyorlar şu anda. Yok hükmündeler

Profilbild von Filozzoff
Filozzoffvor 1 Jahr

Sorun biraz da burada; DİSK'in orada olması normalken diğer işçi sendikalarının yani HAK-İŞ, TÜRK-İŞ gibi sendikaların ve ona bağlı işçilerin her zamanki gibi ortalıklarda gözükmemesi.

Profilbild von S
Svor 1 Jahr

Polis Arkadaşlar, lütfen kendinize gelin ve aynı duyguları paylaştığınız Halka dokunmayın! Biz Hakkımızı arıyoruz. Ya sen?

Profilbild von Vincent
Vincentvor 1 Jahr

Helal Olsun. Analarının sütü gibi Helal.

Profilbild von Hakkı Şen
Hakkı Şenvor 1 Jahr

bu gidişle Taksim'i de alırlar İmamoğlu nu da...

Profilbild von Öztürk Filiz
Öztürk Filizvor 1 Jahr

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Profilbild von BandırmaGerçek
BandırmaGerçekvor 1 Jahr

Disk !. miş gibi yapmamalı

Profilbild von AHMET DEMİR 💙
AHMET DEMİR 💙vor 1 Jahr

İçinize kürt faşizmini yine karıstırırsanız polislerden önce bizati biz müdahale ederiz. Nokta

Ähnliche Videos