Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
İşçiler de Saraçhane’ye gidiyor.
995,027 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
8 Kommentare

İşçiler orada değil işçilerin seçtiği temsilciler orada. Bize ne bilgi verildi ne de kontak kuruldu. Biz de gelelim dediğimizde öyle bir kararımız yok denildi. Mesai bitiminden sonra kendi imkanlarımızla orada olacağız. Sekiz çiziyorlar şu anda. Yok hükmündeler

Sorun biraz da burada; DİSK'in orada olması normalken diğer işçi sendikalarının yani HAK-İŞ, TÜRK-İŞ gibi sendikaların ve ona bağlı işçilerin her zamanki gibi ortalıklarda gözükmemesi.

Polis Arkadaşlar, lütfen kendinize gelin ve aynı duyguları paylaştığınız Halka dokunmayın! Biz Hakkımızı arıyoruz. Ya sen?

Helal Olsun. Analarının sütü gibi Helal.

bu gidişle Taksim'i de alırlar İmamoğlu nu da...

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Disk !. miş gibi yapmamalı

İçinize kürt faşizmini yine karıstırırsanız polislerden önce bizati biz müdahale ederiz. Nokta
